20110815

Gud, jag kommer inte riktigt ihåg senast jag var så här trött håller på att äta en skål yoghurt nu i mitt nya sovrum/hall/vardagsrum och sen ska jag boms i säng. Imorgon ska jag ut och utforska Malmö och se vad det har att erbjuda kanske hamnar på Ikea om jag har tur så jag får köpt mig en jävla tvättkorg. Men först och främst ska jag hitta alla roliga second hand butiker :D När jag kollade igenom lådorna när jag kom i eftermiddags så märkte jag att de låg en massa kartor och broschyrer om malmö så jag kommer nog att cykla omkring med en stor karta imorgon men ibland har man helt enkelt inget val. och så hade jag tänkt att ta kort på mitt rum och badrum m.m så att ni också får se hur de ser ut (: Men just nu känns allt bra eller bra och bra just nu orkar jag inte känna något annat iallafall för de är jag för trött för så godnatt!
Hälsningar från Malmö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0