20110816

Åh jag hade så fint tagit kort på min mat som jag åt idag, men nu hittar jag den inte någonstans så jag tänkte beskriva min första måltid här i malmö, den bestod av någon slags köttfärs och makisar men de va ingen riktig köttfärssås utan de var klumpar med färs med ketchup och salt ungefär men men det var gott!
Iallafall vaknade runt halv 10 tiden och sen var de frukost så satte vi oss ute och har ungefär suttit där sen dess och bara varit. Men vi har även varit på lidl och biblioteket så nu har vi skaffat oss bibliotekskort och jag måste säga att dessa är mysket finare än trollhättans! 
Nu ska jag åka till ikea med min rummie och hennes kusin och sen ikväll hade jag tänkt att visa mitt fagra rum med dem allmänt fina nakensofforna! (: 
Och nej Michaela hon har inte långa tår..
Hälsningar från Malmö!

Kommentarer
Postat av: meli

hahaha. gooo :) puss

2011-08-17 @ 09:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0