allmänt

När jag var ute och cyklade i eftermiddags så gick min karta sönder :( Den flög verkligen isär för att de blåste så mycket, man kom nästan inte framåt. och ibland undrar jag om de är kartan, vägarna eller om de bara är mitt dåliga lokalsinne som inte kommer bra överens för ibland är verkligen inte vägarna med på kartan eller så är dom med på kartan men inte på gatan så inte konstigt jag hamnar vilse!
Men men nu ikväll så hade vi egenkligen tänkt att åka ner till malmöfestivalen men de är så dåligt väder så stannar nog inne ikväll. kanske går bort till okq8 för att köpa mig en sån där go dounat igen och kanske nått mer och sen kollar på en film. Igår låg vi uppe och kollade på i am number four och beastly ganska bra filmer båda två men lite överdrivna eller vad man ska säga. Men eftersom inte tvn funkar här nere (tydligen..) så fick vi tränga ihop oss och kolla på den här minilaptopen lyckat liksom. 
Ja just de ja jag har även tvättat igår och de kunde väl ha gott bättre vi tvättade tillsammans då och hjälp gud bevare mig hon ville tvätta min vittvätt i 90 grader (!!) så där fick ja ju lugna ner henne en aning. Och nu håller jag på att tvätta min egna allra första tvätt. Jag börjar komma in i de här nu (:


Kommentarer
Postat av: Amelie

HAHAHA!!!

2011-08-21 @ 20:27:58
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0