Familjen annorlunda..

BAAAAAAAAJS! Så känner jag ungefär nu, håller på att bli sjuk näsan bara rinner på mig men de stoppar mig inte från att åka och träna nu ändå hellre att jag dör av att träna sjuk än att dö av uttråkhet! De är så svårt att förklara men de är ganska tråkigt här helt enkelt, de hade vart lättare om jag bodde typ i stan ensam eller så men ack nej. 
Och tydligen så bor jag med en 20årig häst här hemma jag har aldrig vart med på maken varje gång han ska ner för trappan så galopperar han ner och de låter som att hela huset så rasa samman och likadant upp och han går ner ungefär 50 ggr på en dag så de börjar bli en aning irriterande och mamman gud jätte rar kvinna MEN hon är polsk och jag trodde jag var klar med polacker men nej nej hon går här och mumlar och pratar polska med allt och alla och helst pratar hon polska på bebisspråk till hunden. Och gubben, hjälp. seriöst vi bor i källaren och han på övervåningen och när han snyter sig låter de som att han står brevid mig, han snyter sig asså så högt att de hörs ända ner i källaren! och dottern, har aldrig vart med om en drygare människa hon kollar på oss som ungefär va fan gör ni här. Ja ni kanske märker att man har en hel del tid att fundera på men de finns inte så mycket annat att göra här hemma än tänka och lyssna på vad dom gör dagarna ut och in. Men men de blir nog bättre när skolan börjar.
Nä nu ska jag cykla bort till nån ö här i närheten och träna på svettis som dom kallar de här i malmö..

Kommentarer
Postat av: Emme

Hahahahaha, du hamnar alltid med kenpiga människor :D men bästa cheddar haha!

2011-08-20 @ 19:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0