första dagen

Hej! Har äntligen vaknat till liv efter lite mat och sömn men känner att jag behöver en stor kopp av mitt billiga arabkaffe för att sedan vara på topp igen! 

Men men igår då så började ju skolan! kvällen innan gick vi och la oss runt halv tre tiden så vi var ganska döda när klockan ringde vid halv 9. Men men vi hoppa på bussen till skolan och ni som känner mig vet att jag inte alltid är bäst på att passa tider och inte ens idag kunde jag komma i tid, men min ursäkt var att jag gick fel och de gjorde jag verkligen ja hamna liksom på fel byggnad så vi fick springa till den andra byggnad för att inte komma så sent. men till slut kom jag och Nellas kusin som också går samma program som jag fram till rätt sal, och eftersom vi de inte fanns stolar till oss när vi kom fick vi gå och hämta ett par så första gången vi träffa klassen konka vi runt på stolar. Men men sen fick vi sätte oss vid ett bord och presentera oss och så. och sen gick vi en lite rundtur i skolan och sen fick vi massa mat så de va en väldigt bra första dag. Men de är ju inte så att jag kommer ihåg några namn jag kommer ihåg tre namn och ett utav de är nellas kusin så de kommer nog ta ett tag att lära sig det. Men ja än så länge kan jag ju inte säga att de var bra och så men de verkar bra kan jag säga iallafall. Men våran lärare/mentor eller va han nu va han fråga en fråga som jag verkligen inte hade svar på och de va vad vill du göra varje dag dom kommande 30 åren?
men men efter vi hade slutat mötte jag upp nella och vi gick runt på stan och kollade lite vi skulle egenkligen ha varit på stadsvandring med kåren då och gjort massa lekar och så, men jag hade uppfattat fel plats så vi var utanför orkanen(skolan) klockan 3 men de va på torget klockan 3 istället så vi missa de :( Och ikväll är de maskerad som vi fick reda på igår liksom så de ska vi inte heller gå på. men imorrn ska vi nog gå på såpafotboll de ska bli grymt kul tror jag! Så ja så var min första dag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0