Första dagen!

Jag tror universum säger mig något, när det är översvämningar och bilköer från göteborg ner till malmö. Jag tror det säger mig att jag verkligen inte borde åka dit.
Och igår kväll/natt så kändes de som att jag borde lyssna på universum och stanna hemma idag, men det var ändå samtidigt en väldigt pirrig känsla i magen det känns ungefär som det var en blandning mellan julafton/nationella proven. Men idag så känns det bättre de känns väldigt nervös och samtidigt kul att flytta. Så snart är det dags att packa in i bilen och dra oss. Det som känns jobbigast är att lämna alla här hemma för jag vet att jag kommer sakna dom så otroligt mycket när jag står där ensam och vilse i storstaden Malmö.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Vi är bara ett telefonsamtal iväg ;)

2011-08-15 @ 11:35:30
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Mela

Bästa Tessan, du kommer klara det galant!

Kommer verkligen sakna dig, kram och kram och kram.

2011-08-15 @ 12:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0