Eva Asperlund?

Hej! kom hem för en stund sedan efter ha varit och tränat aerobic och ja jag är fortfarande lika okordinerad som jag alltid varit. Haha de va så typiskt att så fort jag satte mig på cykeln så öppnades himeln och de bara vräkte ner
så jag såg knappt vägen framför mig, kan ju säga att jag blev glad att jag inte blev påkörd ( Här nere cyklar man tydligen på vägarna, förstod först inte varför vägarna var så breda men de var för att man cyklar där också och om man cyklar på trottoaren så blir folk skit förbannade. Knäppt!) Men och så har de blivit något jätte fel med mitt kort på friskis så nu när jag tränar heter jag Eva asperlund, Ja varför inte liksom. Men har sagt till dom flera gånger men än så länge heter jag fortfarande Eva. Iallafall har precis kommit hem från Okq8 efter ha köpt en dounat och varm choklad. Haha de har alltid varit så dryck och bulle för 20 kronor men nu har dom tagit bort de men vi prata oss fram till så vi får de igen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0