Framtids planer.

Hej! Kan inte riktigt sova så försöker knapra så tyst jag kan på tangenterna så att inte hanna ska vakna. Imorgon är de tillbaka till skolan som gäller klockan 9 går bussen här i från wiho ser verkligen fram emot de! Men nu när jag ändå är inne på skolan kan jag berätta att jag har bestämt mig för att stanna här i malmö i fem år istället för tre och fortsätter att plugga så att jag får en master examen. Och under termin fem så får man välja själv vad man vill läsa eller om man vill praktisera och då tänker jag läsa vidare inom media och kommunikation för att en dag få jobba i EU med media så så ser mina framtidsplaner ut idag. Men men imorgon efter skolan så ska vi skaffa oss ett busskort ( eftersom jag inte får köpa en moppe av min kära moder) för de va fett långt till skolan för att cykla. och sen efter de så ska vi åka och storhandla på maxi har till och med skrivit en inköpslista och gjort matschema för de närmsta två veckorna, hej vuxen poäng! Och jag fattar inte hur man kan vara en fattig student? Jag har räknat bort alla mina räkningar, böcker, hyra och har lagt undan tusen kronor och ändå har jag ca 3500 kvar att leva för denna månaden. Folk måste bo verkligen jätte dyrt? aja nu ska jag lägga mig och läsa min bok så att jag kan somna den närmsta timmen iallafall, köss hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa du, kommer bli nya coffieannan(?!) haha miss you <3

2011-09-01 @ 01:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0