Friskis/myrorna

Jag vet inte vad ni har gjort ikväll, men jag har iallafall spenderat min i en svettig lokal full med skåningar.
Jag har hittat till friskis och svettis! Och ja jag körde vilse på både dit och hem vägen jag var tvungen att stanna och fråga en gubbe, men de va tur att jag körde vilse för då hitta ja faktiskt rätt jag hade kollat upp ystadsgatan och var säker på att de låg där men nej nej den va på ystadsvägen istället. seriöst vem är dum huvudet och döper två gator till samma sak i samma stad? jaja jag kom dit iallafall så nu har jag fått skaffat mig ett kort där och de va verkligen inte långt typ 10 min här ifrån så de va najs.

Och de mest praktiska var att myrorna och friskis och svettis låg i samma lokal hur awesome är inte de liksom!

Kommentarer
Postat av: Morfar mormor Moster

Gomorren Tessan! Hahaha!De va kul att du hittat dit. Morfar o jag har varit ute me vovvarna o hittat lite svamp mums.Nu har du morfars adress. Ha de gott! Kram Moster me bihang o mormor o morfar

2011-08-19 @ 08:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0