Hemlig friskis tävling?

Asså jag fattar inte vad friskis vill egenkligen har dom typ tävling bland personalen den som tar de fulaste kortet vinner nånting? För hur stor är chansen att man får tre jätte fula kort som dom här?

Första kortet jag fick, där mitt namn inte ens är rätt. Men annars är kortet för jävla roande!

Andra kortet som också äär felstavat och ungefär hej kom och hjälp mig!

Och nu de sista kortet, allt är rättstavat men kortet hallå?

 

Jaja men de är väl de som ska vara meningen att man ska vara ful på pass, körkort, legg och friskis kort.


Kommentarer
Postat av: Amelie

Haha bästa friskis!

2011-08-30 @ 10:02:40
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0