Jag mår bra!

Hej! Jag mår bra, börjar bli ganska trött på inläggen med jag har tråkigt o0ch bla bla bla. Jag älskar Malmö allt är helt underbart här nere och om bara mamma hade flyttat hit ner så hade allt vart perfekt haha. men men nu ska jag inte vara sån utan jag har fått en chans här i livet att bli något vettigt och den chansen ska jag faneme ta och göra de bästa av situationen även om jag får spendera nästan hela min vakna tid på friskis till skolan börjar men men jag mår bra iallafall och nu är de inte bara så jag säger utan nu mår jag faktiskti bra. I början var det ungefär som man var på semester och känner, nä nu räcker de nu vill jag åka hem, hade den känslan igår men inte längre har väl insett att jag ska bo här nu ett tag framåt och de kommer ett tag att vänja sig på riktigt men jag är en bra bit på vägen iallafall!
Good Feeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0