kvällen spenderas med cuevana

Hallå hallå! var och tränade förut både simning och jympa, gött med mer träningsverk imorgon. 
Imorrn ska jag och Nella ( Har kanske inte berättat de men min rummie heter så) till mobilia/coop som ligger här i närheten och shoppa lite inför skolan och sådna saker a.k.a vi vill inte vara i vägen när den andra tjejen flyttar in och typ glo ut henne. och för en stund sedan kom hennes kompis över och då kollade vi på scream och restan av veckan har vi planerat att kolla på restan av filmerna så vi har nått att göra om kvällarna. Men ja, nu ska jag väl gå och lägga mig antar jag och om jag inte är för trött så blir de ett yoga pass tidigt imorgon (: Köss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0