Mobilia

Hej hej! Har inte haft så mycket tid att skriva idag, men kan ju berätta de att min rummie inte kom idag utan hon kommer inte försen på fredag eller lördag så har ett tag till på mig att oroa mig, toppen. Men idag då eftersom vi trodde hon skulle komma så åkte vi ju till mobilia som är ett shoppingcenter som ligger här i närheten och som håller på att byggas om till skandinaviens största och de kan jag gott och väl säga att de behövs. det fanns typ inga roliga affärer de va typ h&m, lindex, indiska och MQ så dom skulle mycket väl behöva lite nytt och så. det var ju meningen att vi skulle köpa skolgrejer som almenacka och sånt men när vi gick in i en bok affär och såg att en almenacka kosta 695:- då gick vi därifrån. Men men jag kom hem med en ny tröja iallafall som jag köpte på rean för 50:- bra prisklass. Och så har vi kollat på scream 2 och 3 ikväll och imorrn blir de fyran som faktiskt är den bästa utav dom nu när jag har sett alla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0