Spindeljakt!

oj hjälp, vakna nu för en liten stund sen och var tvungen att öppna fönstret för att de skulle komma in lite luft här inne och då kryper typ världens största spindel in, jag har inga problem med spindlar eller så men den här va verkligen humanges! så har haft lite spindeljakt nu på morgonen men har fortfarande inte hittat den så förhoppningsvis hittar jag den innan jag ska sova. fast hade egenkligen inte tänkt att sova inatt utan jag hade tänkt att dygna så att jag kan gå och lägga mig tidigt imorgon så jag vaknar hyfsat tidigt så jag kommer in i de rätta tiderna igen. Snart blir de till lidl för att köpa bröd, men nu först en stor kopp kaffe! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0