Städat och donat!

Hej hej! Idag har jag verkligen städat hela dagen blev så trött på att de inte var mitt egna skit som låg här inne utan familjen annorlundas så nu har jag packat ner alla deras saker i en låda och tagit ner deras tavlor ( De satt likosm uppe tavlor på dom från när dom va små, weird.) Och tagit ner mamma annorlundas alla kycklingar, seriöst hur många kycklingar får de plats i ett och samma rum? räkna att de var ungefär 23 kycklingar och då räkna jag me de kycklingar som dom hade pärlat ( seriöst vem pärlar kycklingar?) Och så har jag skurat, dammat och putsat jag fick seriöst tömma vattnet tre gånger för att de va så skitigt, ja undra om dom ens hade städat innan jag kom för spindlarna bodde i stora herrgårdar om man säger så..Och jag har tagit bort en matta också och rullat under min rummies säng den va verkligen ful och fläckig. Jag undrar var herr annorunda kommer tycka om att jag har gjort om hans rum, när jag kom hit var det ungefär hans värsta mardröm när jag kom med min klädstång och ville ha den här inne så den fick åka med hem till thn igen! haha och så har jag dammsugit med en dammsugare från typ 20-talet den gick inte ens framåt och den vägde över 25 kg! Men men nu är det iallfall min skit här hemma (:

Seriöst what's up with all the birds?!


Kommentarer
Postat av: mela

hahaha, theres! Du är så go, jag saknar dig!

2011-08-25 @ 12:52:43
Postat av: malin

men theres är du seriös med att du inte fick ha din klädstånh ? :O miss you!

2011-08-26 @ 19:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0