Sticker ut..

Godafton! Vaknade tidigt idag och trampade iväg för att träna klockan 12 och jag får ju säga att det är som natt och dag på på hur folk klär sig när dom tränar här, jag har på mig ett par svarta långbyxor och en svart t-shirt, jag kan säga de att jag är den som inte passar in. Här tränar dom i tunikor ni vet sådna där man köper när man är utomlands med ett fjolligt spänne där fram, cykelbyxor och bara sport bh och alla går runt med handdukar som om dom skulle svättas ihjäl där inne om dom inte har en handduk med sig likosm.
Men annars är det ungefär samma hopp, skutt och spring ungefär så det är ju bra de iallafall. Men för att komma in är det värre en en flyplats jag skojar inte, man måste gå igeom två säkerhetsgrejer innan man väl får komma in och byta om! Weird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0