tänk om..

Haha jag vet inte hur jag ska börja, hej jag är uttråkad börjar bli lite gammalt nu! Men iallafall hej hej! Jag mår inte så bra, jag har en jätte stor klump i magen inför morgon dagen då min nya rumskamrat kommer hit, hon skulle egenkligen ha kommit förra veckan hon me, men hon är i kina och pluggar kinesiska (??) Men jag kan verkligen inte sluta oroa mig, tänk om hon har autism ( hörde att familjen annorlunda prata om att en hade autism skulle komma hit den 22e vet inte om de är deras besök eller mina nya kamrat) tänk om hon är hippie, drogmissbrukare, fjortis, nörd, en riktig svenne som ska städa en gång i veckan och ha ärtsoppa och pannkakor varje torsdag, tänk om hon samlar på kycklingar, tänk om hon är djurplågare, tänk om hon är emo, tänk om hon är tråkig, tänk om vi inte kommer överräns, tänk om hon snarkar, tänk om hon fiser överallt, tänk om hon sover med lampan tänd, tänk om hon tycker om riktig dålig musik, tänk om hon gillar att ha tända ljus, tänk om hon gillar att sova när de är svalt, tänk om hon är en morgon människa, tänk om allt bara blir fel... 
Det är så mycket som går runt i magen och huvudet nu att allt jag bara vill göra är att spy i min överfulla papperskorg som jag inte har någon som helst aning om vart jag ska slänga skräpet dom har liksom ingen soptunna?
Oroliga hälsningar från Malmö!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Det låter ju nästan som om det är jag som kommer ner o ska bo me dej, ljus, snarkar, morgonmänniska, haha

Det ordnar sej hjärtat, blir det för djävligt så får vi väl fixa nån annanstans att bo, det löser sej. Här får du mormors nummer så du kan ringa o pigga upp henne:)) 0520-93227. Puss o kram

2011-08-21 @ 19:29:33
Postat av: Amelie

Det kommer att gå jättebra vännen! <3

2011-08-21 @ 20:45:48
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0