Vardags rutiner..

Hej! Våran dydning gick åt pipsvängen somna runt 6 tiden och vakna runt 3 så får väl se när vi går och lägger oss ikväll men vi har laddat upp med både paranormal activity filmerna, ska bli kul och se om dom är så äckliga som folk säger. Inatt kolla vi på motorsågsmassakern kom ihåg när jag såg den första gången de va me alina! Och så kolla vi på nån annan house to the left eller nått hette den, den var väl så där. 
Ja just de jag min rummie har kommit idag också, hon heter Hanna och är 23 år och har precis kommit hem från kina där hon har pluggat kinesiska ( Om jag fattat de rätt) och hon har gjort lumpen och hennes bästa kompis bor här i Malmö de är typ de jag vet. Men men ska titta på film nu finns inget annat att göra de regnar och är jätte tråkigt väder här! De är inte så roligt att läsa att de ända jag gör är att vaknar, handlar, tränar och sen går hem och tittar på film. så skriver jag inte tills jag har något roligt att berätta så köss på er! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0