10 December

Idag har jag och Nellat vart och handlat, vi tog bussen in till Limhamn för att handla på Willys men de kändes inte så lönsamt när det fortfarande fick på 200 spänn men jag fick ganska mycket för det endå. Nu behöver jag inte handla på ett tag iallafall. Tro de eller ej men idag var första gången jag handlade på en vecka! 

Iallafall när vi skulle åka därifrån så smällde det en massa raketer i alla världens färger, varför vet jag inte de kan ju inte vara för att det är nobeldagen? 
Men dagen gjordes då jag såg en liten tjockismops som kom vinglande och grymtande fram. 
Imorgon blir en stor dag då jag förhoppningsvis får min första lägenhet eller jag ska åka och kolla på en lägenhet men jag har ungefär redan bestämt mig för att ta den om jag får det är en etta mitt i stan för 3200 bättre kan jag inte hitta likosm!!




Kommentarer
Postat av: malin

hoppas du får den! då kommer jag!

2011-12-11 @ 16:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0