11 December

Godmorgon! ♥
Vaknade upp pigg och utvilad här för en stund sedan även fast jag kanske inte fick världens bästa sömn inatt då jag vaknade av att en full Nella låg på mitt golv (?) och mumlade att hon hade varit på lidl och letat efter mig och att hon inte hittade hem!

Ska strax hoppa in i duschen och göra mig i ordning för lägenhetsvisningen som skall ske idag. Gud jag hoppas verkligen den är bra isåfall kommer jag ta den med en gång, så släpper en del av oron iallafall. 
Sedan hade jag nog inget mer planerat idag, det händer inget speciellt i staden idag vad jag vet.
Oh jag har kommit på min julklapp också men jag vet inte riktigt hur jag hade tänkt att lösa den men kommer nog på det, jag skulle vilja ha den iallafall!

Men nä nu duschen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0