17 December

Hejsan!

Gud vilken lång dag, vaknade runt kvart i 8 tiden och så for jag till jobbet där jag jobbade fram till kvart över tre och ja jag var nära på att börja gråta idag igen (fortfarande skäll inte på mig för att din tv inte funkar jävla bananer)
Ja efter de åkte jag fort som attan hem för att hämta pengar tur att jag hade pengar löst fast egentligen är den till depositionen men vad ska man göra när man inte har några kort? 
Men men åkte då bussen ut till Ikea (vilket är gratis fram till 30 december oyeah) och shoppade lite smått och gått där egentkligen skulle jag köpa den gula mattan efter som den var till havla priset men tror ni jag kommer därifrån med mattan?! Nä utan jag glömmer att lägga tillbaka den efter jag har rensat ut all skit jag inte skulle ha!

Men köpte en toalettborste, handduk, diskborse, lådor, badrumsmatta,tofflor draperi och så kände att idag var det baddrumet som näst in till blev klart! Haha skulle ju även köpa mig ett tv bord då så jag går och hämtar den på lagerhyllan och så men när jag sitter där på bussen märker jag åh fuck detta är inte ett bord detta är en "lagerhylla" men den blir nog bra någonstans än så länge så står den i badrummet och ja kanske den får stå kvar där. de märker vi (: 
Och jag hittade inte soffan som jag letade efter så jag får beställa den från nätet istället och få den hemkörd väldigt
praktiskt, och jag funderar på om man kan få allt på faktura för då kan jag även köpa mattjävlen nu också så jag slipper åka tillbaka till Ikea imorgon för att köpa den för om jag förstod de rätt så är det bara rea idag och imorgon.
Iallafall efter jag hade varit på Ikea så åkte jag till lägenheten och skruvade ihop min lagerhylla kände att det var lika så bra så slipper jag släppa med mig ännu mer skit här i från sen när jag väl flyttar ifrån källaren

Nu blev det ett jätte långt inlägg här idag men jag orkar inte bry mig. Nu ska jag sova iallafall! 




köpte en röd toaborste och funderar på att skaffa en gul papperskorg så att de blir lite färg, höhö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0