18 December

Godmorgon!

Skulle jobba idag men jag mådde så himla dåligt när jag vaknade imorse så jag ringde in och sjukanmälde mig så somnade jag om igen, mår fortfarande lite dåligt men inte så farligt som jag gjorde i morse.

idag iallafall så måste jag en snabbis till Ikea för att köpa byrå jävlen som jag skulle köpa igår men som var slut på lagret och så ska jag köpa min jävla matta, haha ofta jag kunde glömma min matta fortfarande.
Och jag har typ inte tvättat på en vecka så jag har inte ett par rena strumpor utan jag får matcha dem själv dem rena jag har ja men de blir också fint. så måste åka och köpa tvättmedel och sköljmedel sist jag tvättade använde jag mig utav familjen annorlundas och det kändes som jag var stel som en pinne när jag tog på mig kläderna och så kan jag ju inte ha de. 
Men nu ska jag äta frukost och eftersom jag varken har mjölk, smör eller ost så får de bli havregrynnsgröt men hallonsylt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0