20 December

Hej!

Står just nu på jobbet och har rast, skulle vara ledig idag men dem ringde och frågade om jag ville jobba och jag tackar inte nej till pengar direkt, dem fråga även om jag kunde jobba resten av veckan så denna veckan jobbar jag 37 timmar istället för 20 som jag skulle ha gjort, så de är najs!

Men dagen har välk inte varit den bästa ändå först när jag och nella skulle åka in till stan så ramlade jag i trappan ja jag vet att jag är klumpig och sen gick vi runt i hela stan för att leta rätt på ungdomsmottagningen men vi hittade den inte sen så gick vi och hämtade ut mitt busskort och biljett till tåget hem.
och höjdpunkten på dagen var när jag gick i hundbajs.. och just då hade jag sagt till nella att hålla käften så stackarn våga inte skratta haha! 

men vi laga sparrissoppa och nu mår jag bra :)

Kommentarer
Postat av: sanna

hahahhahah! bästa tessan!

2011-12-20 @ 22:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0