22 December

Hejsan!

okej jag sov så satans gott inatt att det inte fanns någon som helst ork att gå upp klockan 10 för att åka in till stan så ska försöka röva mig iväg på lunchen och köpa en julklapp!
Men det var längesedan jag sov så gott som jag gjorde och jag ser redan fram emot inatt när jag får sova igen.

Jobbar fram till nio idag igen, inte världens roligaste kanske men de är bra ob så de är okej, och på tal om ob ska ju jobba på nyårsafton och nyårsdagen och det är grymt bra ob då att jag kommer få ca 200:-/tim och jag jobbar 8 timmar båda dagarna så de blir fett najs med 3200 för att jobba två dagar, ja kan leva med att inte fira nyår med det. Wie för dem pengarna kan jag köpa mig en soffa eller ett par nya skor!! 

Men nu är min rast över så de är back to the phone. höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0