29 December

Hejsan!

Hade skrivit ett deprimerande inlägg förut men kände att de var lika bra att radera den, idag har varit en sådan dag då jag bara har känt för att ta mitt pick och pack och bara dra hem till mamma och börja om till hösten igen. 

Men iallafall nu mår jag mycket bättre!! kom hem för jobbet för en stund sedan och sen dess har jag städat skiten ur mig, så just nu är jag dammigare än rummet vilket är ganska posetivt, imorgon får jag förhoppningsvis hyra en bil flytta över alla mina grejer sedan ska han granska rummet och walla im free! 

Anledningen till att jag inte fick flytta över mina grejer idag var för att jag inte fick hyra en bil eftersom jag inte har något via eller mastercard så förhoppningvis så får jag de imorgon eller så kommer en tjej jag jobbar med ta det på henne. 


Jag tror inte ens det var så här städat när jag flyttade in..



Åh, kommer sakna min ökända äckelsoffa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0