9 December

På jobbet igår så hade vi lite rollspel om jobbiga kunder. och vid lunch kände vi oss redo för att göra provet. och jag klara det gott och väl här får jag "grymma" resultat varför fick jag inte de när jag gick i skolan för? Nä men nu så är jag utbildad tv-supporter haha jag som fortfarande har kvar en tjocktv och vhs och nu ska jag hjälpa folk med sina platt-tv och On Demand boxar. 
Men fick stanna kvar lite längre och prata med en trevlig prick från halmstad som hade problem med sin box.
När jag väl kom hem så kom migränen smygande så har legat och spytt och har knappt kunnat röra mig hela gårkvällen/natten. Därför har det inte funnits någon ork att blogga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0