full blatte

Sjukaste sitter just nu på tåget för när jag steg på så fick jag sitta brevid en dryg pilot som satt på min plast, sen hoppa han av i landskrona, så kom de på en full blatte som har suttit och pratat och flörtat med mig hela vägen till halmstad där jag står just nu och väntar på att få komma här i från. Iallafall denna killen då när han klev på så satt jag och kollade på never back down2 och han frågade om han ocks fick titta så jag gav honom ena min hörlure snäll som jag är (..) Och han har typ lutat sig mot mig och frågat om han får följa med hem med familjen och fira jul för hela hans familj är i italien och så höll han på att tjata om att jag skulle hoppa av i båstad så skulle vi ha lite kul dock vet jag inte hundra om han sa båset eller båstad men men iallafall nu när han hoppade av då så fick jag tillbaka min hörlure och tror ni inte idioten har bitit på den så att den har gått sönder!! Så nu fungerar bara ena, fett irriterande seriöst vem gör sånt?? seriöst gnaggat sönder sladden kom igen..

Haha han bjöd på en öl också och bara för att jag inte öppna och drack den med en gång så tog han tillbaka den och sa att han hade bättre nytta av den själv.
Hmm aja hoppas jag får en fortsatt lugn resa utan någon brevid mig bara jag och resten av min film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0