home

hejsan!

Har äntligen handlat klar min julklapp och de blev på hemköp som är de enda som är öppet efter nio på en torsdag, men ja de blir nog bra.
Har precis städat klart här hemma, känner att de blir skönare att komma hem till ett städat rum när jag väl kommer tillbaka, men nu ska jag strax börja packa så jag slipper göra de imorgon, börjar klockan 12 imorgon och jobbar fram till halv9 och sen får jag skynda mig för att hinna med tåget som går 21:08 och jag anländer i thn 02:05 wiie! 

Gud vad skönt de ska bli att komma hemm och de bästa är att jag har sittplats hela vägen så jag slipper behöva oroa mig för att någon ska ta min plats så jag ska behöva flytta på mig, så kan sova nästan hela resan hem!

Men nu ska jag packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0