Ikea

Hej!

Kom precis hem ifrån Ikea och jag fick äntligen köpt mig min byrå och min gula matta! Dock var de inte så lätt som vi hade hoppats på att ta hem byrån, men jag och nella klara de efter många år och men. Lite tysnaden som uppstår när en stor byrå kommer in på bussen! 

Passade även på att köpa en dörrmatta, ljus och doftgrejer. Men nu hade jag tänkt att gå upp och göra mig lite soppa och smörgås men familjen annorlunda har gjort kaos i köket med ca tusen lussebullar!



Lätt värt 299:-


Och ni som känner mig då vet ju att jag inte är den smartaste i världen, ni vet soffan jag hade sätt på hemsidan som jag trodde bara skulle kosta 500 kronor, de va ju tur att jag inte beställde hem den då det bara var tyget och inte soffan, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0