Matlåda

Hej!

Var så uttråkad tidigare att jag gick upp till köket och lagade massa mat, så nu har jag matlåda för en vecka framåt. Allt som allt blev de samanlagt 8 olika rätter. 
Men eftersom jag jobbar från 8-17 varje dag nästa vecka så finns de ingen ork att behöva gå upp och laga matlåda för kommande dag. plus att jag sparar pengar på att inte äta ute! 


Satt sedan och pratade med Malin från halv 10 tills nu ungefär, de va najs att få höra en go trollhätte dialekt igen då jag tydligen har gått över till uppsaladialekt..




Han som sålde på oss mobilerna sa att jag skulle kunna ta bra kort även fast jag har sådna skakiga händer, vilken bullshit tog ca 4 kort alla blev skakiga :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0