Nya

Hej hej ♥

Sitter just nu på min bäddmadrass som kommer föreställa mig säng en månad framåt, men den är fett skön ändå!
Har fått iordning på allt här hemma har gjort våfflor dock hade jag inte "matfett" hemma så jag hällde i kokos istället och tydligen så funka de alldeles utmärkt!
har även ducshat dock kommer de nog ta ett tag att få in tekniken då det är så stort utrymme att jag inte vet vart jag ska ta vägen. 
Men iallafall så nu är allt på plats och det är jätte fint, ska visa bilder på det imorgon för just nu är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter, ändå så sov jag till 11 idag.. 

Ska sätta på en film nu och försöka sova, imorgon blir de upp tidigt för att jobba, ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0