Sleepwalking

HEJ!

Gjorde tabben att somna runt halv 8 tiden och vaknade runt 12 tiden med att jag såg ett orange ljus så gick upp(jag sov ungefär under tiden) och ställde mig i och stirrade ut genom glasdörren och där står nella och tar av sig jacka jag vet inte vem utav oss som blev mest chockad och jag frågor om det är morgon, ja hjälp.
Men men nu kan jag inte somna om så nu sitter vi här och filosoferar, har även mejlat några nya från blocket och förhoppningsvis så får jag iallafall ett svar! Såg att Lars Anders hade lagt ut rummet igen för uthyrning och jag funderar på om det var så att han bara väntade på att jag skulle flytta ut så att han kunde hyra ut de och tjäna dubbelt så mycket. Plus att han har höjt hyran på 100 spänn, som han inte får nog med pengar.

Men nej ska gå upp och hämta upp lite vatten ( har sagt de typ i 20 min nu).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0