check it out

Hejsan!! 
Idag kom det två tjejer som kollade på rummet.
Men dennna gången fick jag iallafall reda på det innan dem kom.. Det var ju en tjej som hade varit och kollat på rummet häromdagen när jag var på jobbet,då fick jag ett sms av Nella på morgon och sa att det var en tjej som var i mitt rum och kollade på rummet just nu. Det värsta var att han var nere klockan 12 på natten och hade tänkt att berätta de då. man bah okej?? 

Men hon tog de inte, haha inte konstigt de låg kläder överallt och tallrikar överallt med gammal mat på men han får allt skylla sig själv där att han inte sa något i sådna fall kanske jag hade städat!
Men nu hade jag städat iallafall så då skämdes jag inte så mycket när dem kom och titta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0