14 December

Godmorgon godmorgon!

Vaknade upp på ett strålande humör, när jag gick och la mig var jag så uppspelt att jag inte kunde sova så gick och la mig på soffan och kollade på alladin istället och någon gång under tiden så somna jag så gott! Vaknade dock mitt i natten och kände att jag var nära på att ramla ur, så hamnade i sängen tillslut iallafall!

Seriöst det ända jag kan tänka på är hur jag tänker mig att det ska se ut. Jag vill att alla mina möbler ska vara vita och sen ska matta, dukar gardiner m.m. vara hur färgglada som helst eftersom det är lättare att byta ut en matta än en soffa liksom!

Iallafall har precis ätit lite frukost och tro de eller ej men idag blev det musli med bananer istället för mannagrynsgröt. Hade snart tänkt att åka in till stan för att posta alla mina paket som jag har sagt i tre dagar nu. Och så känner jag för att gå på stan och strosa nej jag ska inte köpa något utan bara strossa omkring! :)



Ungefär så här vill jag att det ska se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0