18 November

Hej!
Har varit lite off dom senaste dagarna haha har ungefär varit jobb, hem, sova,jobb så har inte haft tid att sitta vid datorn alls nästan men nu är jag här iallafall! 
Veckan har gått så otroligt fort att de är sjukt.

Men men jag klarade provet jag hade idag så nu är jag anställd wiie (: 
Så börjar jobba på måndag, så skönt att slippa denna utbildning jag har haft i över en vecka nu!
Men men har mer tid att uppdatera när jag kommer hem iallafall eftersom jag slipper plugga en massa så vi hörs ikväll men nu vet ni att jag lever iallafall :)

Kommentarer
Postat av: kjelle

GRATTIS VÄNNEN!!!! och lycka till med ditt jobb nu!

Kraaam pappa

2011-11-18 @ 18:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0