20 November

Godmorgon!

Ska strax gå och göra mig iordning för att åka in till stan för lägenhetsvisning, har två styckna idag den första jag ska till ligger väl inte i världens bästa område men de är bra hyra och man kan flytta in omgående. Den andra lägenheten ligger på gågatan så de kan ju inte bli mer centralt och det är sekelskifteslägenhet så den ser jag fram emot att se, den är lite dyrare men kommer nog vara värt de, då jag inte riskerar att bli påhoppad när jag gå hem liksom, peppar peppar.

Har en imorgon som jag ska titta på också och den ligger bara några hundra meter från där jag bor nu, och hon som ringde förstod jag inte vad hon sa så ja jag hoppas jag trivs med dessa jag ska till idag. 
Men nu blir de frukost, haha vaknade upp runt 8 tiden av att min mage kurra kanske borde äta mer än en skål nudlar!

Ha de bra ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0