21 November

Hej!
Håller på att packa för fullt här hemma, och från och med fyra tiden bor jag på bangatan 5C! Men ska bara ta med de nödvändigaste dit idag för att sen till helgen hyra en bil och flytta dit resten av mina grejer (: 

Jaja dagen har varit jätte bra och jag trivs verkligen jätte bra på jobbet och det är kul och ta samtal och så men imorgon så ska vi ge oss ut i verkligheten och sitta helt själva och ta emot samtal, innan så har vi alltid suttit två och två men från och morgon så är vi forever alone. 
Men imorgon börjar jag inte försen 16:00 så de ska bli gött att få sova ut och komma iordning och så.

Men men hörs senare ikväll så får ni se mitt nya hem och så :)

Kommentarer
Postat av: kjelle

GILLA!!!

2011-11-21 @ 16:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0