22 November

Hej!

Jag vet att jag skrev ett inlägg imorse men datorn dog när de höll på att laddas upp och jag ser att de inte kom upp nu iallfall vilket var lite fail. 
Men Idag då har jag varit och tränat, hämtat mer grejer (mat, kuddar och sånt) och så har jag jobbat, och jag får bara säga de att jag älskar mitt jobb, haha kanske inte världens drömjobb men jag har hur kul som helst med alla roliga kunder och så.
Men har precis fått i mig lite mat så tänkte krypa ner i sängen nu och hitta nått och titta på, de värsta är att jag inte har någon fjärrkontroll så jag kan inte byta utan jag får välja en och sen nöja mig med den, så i morse fick jag nöja mig med tvins och ja de funka de med! och ja jag vet att jag kan gå upp och byta kanal men de är inte ofta de finns någon ork för de. 
Men nu sängen, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0