23 November

God morgon!
Börjar inte försen halv 4 idag men ändå vaknade jag pigg och glad klockan 9 så fram tills nu har jag dödat tiden genom att vandra omkring här i området, och vart på den stora marknaden på möllevångstorget ( dom säljer massa frukt och blommor billigt där) och så har jag vart och handlat lite mjölk och så. Det finns så mycket här, de känns som man har kommit till ett annat land eftersom det är ett utlänskt område så står nästan ingenting på svenska och uteliggare ligger i varje kvarter ( det är så mycket fattigdom här, så nu förstår jag vad gubben menar när han säger att han bor i de finare området).

Men nu sitter jag i köket och dricker kaffe ska bara dricka upp sen ska jag bege mig till källaren, måste städa där innan nella kommer hem har inte diskat och så på ett tag och om hon får se de så får hon väl ♣.
Hörs ikväll (:

Kommentarer
Postat av: Nells

haha gullet då!

2011-11-23 @ 12:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0