26 November

Godmorgon!

Kunde inte somna igår utan fastnade för en serie/ film som var i två delar och den slutade runt halv 3 men de värsta var att jag somnade mellan 2 och halv 3 så jag missa ju slutet! 
Jaja jag hade tänkt att vakna runt 12 tiden och inte runt 10 tiden så nu har jag massa tid att slå ihjäl igen, men de bästa är att det är en stor loppis runt hörnet där dom säljer smink för mer än halva priset så ska tralla dit ner när jag är klar. 
Första loppet går 12:45 ( djurplågeri) och då sägs de att även julmarknaden börjar så vi ska försöka vara där runt 1 tiden. 
Så de blir en massa skoj att göra idag, men höjdpunkten är nog ikväll då vi ska på modevisning för Nelly.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0