28 november

Hej! 

Sitter just nu i källaren och väntar på att min tvätt ska bli klar, jag orkade inte ta med min dator hit så just nu sitter jag med Amelies lilla dator och jag förstår inte hur jag har kunnat använda den så länge, nu ser jag knappt vad de står och jag skriver fel hela tiden för tangenterna är så små!

Men hade tänkt att hyra en bil idag då, men de gick inte för de fanns inga lediga försen imorgon så jag vet inte riktigt hur jag ska göra nu, om jag ska hyra en imorgon kväll eller om jag ska hyra en imorgon bitti eller, ja ångest helt enkelt. 
Men nu ska jag packa ner alla mina grejer iallafall och börja städa så de bara är att lasta in allt imorgon och åka ungefär så då kanske jag hinner med de på morognen iallafall :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0