29 November

Godmorgon!

Just nu sitter en sjuk theres i sängen och har ingen som helst ork att gå upp- Vaknade upp med världens halsont som vägrar att försvinna, underbart då att jag ska använda min röst hela dagen.

Det är någon gubbe här nere just nu som inspekterar eller något sånt, men de värstaa är att jag kastade ut allt från min garderob igårkväll och jag tänkte att jag skulle ta de senare och tro de eller ej men de ligger fortfarande kvar så just nu står dom i mina kläder och fixar i ploppskåpet, toppen!

Jaja förhoppningvas så får jag min mobil idag annars ser de rätt dött ut på vad som finns att göra under dagen, de enda jag har är jobb mellan 15-20. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0