30 November

Godmorgon godmorgon!

Sitter här i soffan och dricker kaffe medans jimmy jansson går i bakgrunden!
Ja, jag vet inte riktigt hur jag ska göra här nu om jag ska åka in till stan att lämna blod med fett hår eller ska jag duscha och inte ge blod. Ja självklart blir de det första alternatviet kom jag fram till nu medans jag skrev de, någons liv är väl för guds viktigare än mitt hår. cccc.

Jag vaknade för ca 1 timme sedan men har sedan dess suttit fast uppe i köket och pratat med lars, den gubben vet verkligen hur man håller låda! Men jag tror vi har rett ut lite grejer nu iallafall.
Men bara för de så får jag stressa som fn nu för att hinna med blod och jobb. Och förhoppningsvis så kommer min mobil idag istället så ska åka och hämta den efter jag har slutat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0