5 November

Hej! 
Igår kväll var de planerat att vi skulle kolla på en skräckfilm, men Nella somna så fort hon la sig ner och jag ville inte sitta och titta på den själv så de sluta med att jag satt och lipa åt marley and me. 
Vaknade imorse runt 11 tiden men de fanns ingen som helst ork att gå upp då så la mig igen och vaknade upp runt 1 tiden. 
Igår gick jag ju upp runt 10 tiden och de kändes som världens längsta dag, när klockan var 5 så trodde jag den var 8, så jag förstår inte vad folk gör hela dagarna när dom går upp så tidigt? 
Ja iallafall idag har vi vart på emmanus där jag köpte en vinterjacka! Haha när jag stod inne i omklädningsrummet så ramla hela skynket ner så där stod jag, tydligen så kan man inte hänga tunga jackor på stången.. 

Nu ska jag sätta mig och kolla på greys anatomy och sen bilr de pappa på burk! 



Kommentarer
Postat av: kjelle

öööhh? Va? Pappa på burk????

2011-11-05 @ 23:26:11
Postat av: Theres

Haha de är en film pappa!

2011-11-06 @ 13:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0