After work

Hej!
Nu är jag hemma efter min livs första afterwork, woho. Vi var några som gick ut efter vi hade slutat för att fira att vi hade klaratt provet och så de va mysigt, så de blev en cider, tequila och någon slags pirog? 

Jaja iallafall vi fick reda på hur de hade gått på provet och så och jag var topp 3 oyeah värsta stolt blev jag för någon smartskalle är jag ju inte direkt, och han som vann då hade 84% och jag hade 82% så de va inte så långt ifrån! 
Vi fick även ta några samtal och de va ganska kul ändå så jag hoppas verkligen jag kommer trivas med detta jobbet nu, peppar peppar. 
Men men nu håller jag på att tvätta och så fort den är klart blir de sängen! Nella har åkt hem över helgen så hon kommer inte tillbaka försen på onsdag så helt ensam blir jag i helgen igen Men ska nog lyckas klara mig själv ändå, Malmö är stort och har mycket att erbjuda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0