Björnbröder

Hej!

Har precis kommit ur duschen och nu sitter jag och väntar på att bjönbröder ska börja (♥).
Det blev en lång dag i staden efter krigat med folk, det var verkligen fullt med folk på stan men de är ju bara vanlig helg!? Jaja fick med mig ett par leggins, läppbalsam och ett par öronmuffar med mig hem. Jag var nära att komma hem med ett par skor också men jag stod emot (Haha de är hemskt när de är en massa outlet överallt!!). 
Hittade också en ny secondhand butik dock var de myrorpriser men ska gå dit när jag har lite mer tid, hade brottom till friskis där de blev ett konditionspass, jaja nu ska jag göra lite mat innan filmen börjar.

KÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0