brosch

Hej!
Fick gjort lite idag iallafall, först fixade vi busskort sen åkte vi till erikshjälpen där jag köpte en brosch, en mugg, en skål, stickpinnar och en tröja.(vi fick även vara med om en busskontroll för att se om folk hade betalat och det var en tjej som fick böta 800) Efter de gick vi och hämtade ut min biljett till twiday(!) köpte även en tröja på cubus, eftere blev det mat uppe på entre där man såg ut över stan. Sen gick vi till vårdcentralen så att jag fick kolla upp mina händer hon frågade mig verkligen om jag var alkolist, men hon skickade mg vidare till en annan vårdcentral som jag får besöka någongång när jag har tid. Och hon sa att det var väldigt viktigt. Men ja efter de så åkte vi hem och nu har jag gjort matlåda inför imorgon, och nu ska jag hänga upp tvätt måste även duscha har fortfarande guccamole i håret..

Men men imorgon ringer klockan 7 för en lång dag på de nya jobbet (: 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0