Friheten med bil

Okej, de blev visst något mer att skriva ikväll. Gick tidigare ikväll och hyrde mig en bil, så nu förflyttade jag alla grejera, sen tog jag och nella oss vidare till donken i rosengård för kvällsmat, så ja nu har jag vart i rosengård också. 
Åh jag är verkligen kär i min lilla bil för ett dygn nu, den är så fin i sina oranga och blåa färger. Hm när jag har fått igång mitt liv igen med stadig lön och så så ska jag allt ta och skaffa mig en egen bil. de behöver ju inte vara någon fin bil men sjäva känslan av att ha en egen bil måste ju vara så najs. De är nästan som att ta körkort om igen, känslan när man fick sitt körkort var frihet och jag tror samma känsla kommer när man köper en bil samma frihet alltså. oj hjälp vilket flumm inlägg de blev så här på natt kvisten.
Men nu ska jag sova för om 12 timmar blir de jobb, wiie :)




Aww gose bilen! 



Tro de eller ej, men vi körde faktiskt inte så vilse här i Malmö. (följer bussvägen)

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0