Hemma!

Hej!

Nu är jag på plats och har packat upp och så. Har även varit på promenad med hon jag bor med hon har visat mig runt och bjudit mig på mat och så, och tydligen så har vi en hiss på gården som leder direkt ner till en galleria haha hur coolt är inte de likosm! 
Jaja hade tänkt att visa hur rummet ser ut men de finns ingen ork att leta rätt på kameran. och internet funkar inte inne på mitt rum så jag kör på old style här nu och sitter på golvet med en kabel mellan datorn och modemet. Så de känns lite pinsamt att lägga upp bilder nu när hon sitter bakom mig om ni förstår.
Haha jag borde verkligen ha tagit kort när jag cyklade hit förrut de såg helt sjukt ut, jag hade en stor backpacking ryggsäck på ryggen en stor saab väska på ena styret två halvstora väskor på andra en stor sportväska i korgen och så en handväska på pakethållaren. Men jag kom fram och så dock fick jag hjälp av  två killar för att komma upp till lägenheten för de va lite svårt att få upp alla väskor + en cykel! Men men än så länge är allt jätte bra och jag ser fram emot att vakna upp till morgon ljuset :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0