Intervju

Hjälp, jag tror min klocka har stannat för så här långsamt kan inte tiden gå! 
De värsta är att jag verkligen lägger en däck när som helst men jag kan ju inte gå och lägga mig klockan 7, men jag vill inte göra någonting heller som en promenad eller nått annat för då kommer jag piggna till med en gång och vara vaken halva natten igen. Men men interjuverna gick väl bra idag, första var i en butik där dom säljer mobiltelefonener och för de andra var de CDON tekniska avdelningen ( hjälp vad händer liksom jag vet knappt hur man sätter på en iphone?). Men de värsta var på cdon interjuven där jag fick först prata om mig själv och gå igenom hela mitt CV ( hon kolla mig typ om de jag hade skrivit stämde!)  och efter de fick jag göra ett prov för att se att jag klarar av svencka språket och sen fick jag skriva en hel berättelse som skulle vara ett a4(!!) för att igen se att jag berhärskar språket. och som ni alla vet är svenska språket ingenting för mig överhuvudtaget jag skriver och pratar som en kråka så jag tror de jobbet sket sig haha. Men iallafall jag fick vara där i över en och en halvtimme!! på första interjuven va jag likosm 5 minuter! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0